Subject: riigilõivu tagastustaotlus
From: "Reet Roo | LEVIN" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Wed, 23 Apr 2025 17:23:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan riigilõivu tagastuse taotluse.

Lugupidamisega

Reet Roo

Raamatupidaja    /    Accountant

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]    /    Tel:
<tel:+372%20686%200000> (+372) 686 0000    /
<https://levinlaw.ee/files/Reet%20Roo,%20ABL.vcf> vCard

Advokaadibüroo LEVIN OÜ
Maakri 19/1, 10145 Tallinn, Estonia    /    Tel:  <tel:+372%20686%200000>
(+372) 686 0000

<https://www.google.com/maps/place/Maakri+Torn/@59.4333011,24.7597419,19.2
5z/data=!4m8!1m2!2m1!1smaakri+19%2F1!3m4!1s0x4692935f869756bf:0x49fb838aaa
00dd5f!8m2!3d59.43331!4d24.7596836> Location on map    /
<http://www.levinlaw.ee/> www.levinlaw.ee